![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej, jag har fått hem en balklänning som jag ska ha på balen den 4 juni. Men klänningen var för liten i ryggen, ca 4 cm faktiskt... Vill verkligen ha den här klänningen så undrade om man inte kan sy om den så den har snörning på baksidan istället för dragkedja? Skulle det funka? Och hur gör man det bäst?
Väldigt tacksam för några förslag, jag klättrar snart på väggarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Samma problematik var på tapeten för inte så länge sedan. Har letat i forumet men hittar inte igen tråden tyvärr. Det var en blå balklänning som fick snörning i ryggen. Kanske om du söker i bildarkivet så hittar du klänning och kan se inlägg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Okej, jag letade också men hittade inget! Hoppas någon vet om det skulle gå. Ska leta efter bilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
http://www.sysidan.se/forum/showthre...ght=kl%E4nning
Jag tror att det är den tråden ni letar efter. Även om klänningen var rosa... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh tack, det ser ut som att det gick bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
..................................
Senast redigerad av Delfintua den 2009-05-25 klockan 14:12. Anledning: fel klänning |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
balklänning bal snörning |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:33.