![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Granatäpple
ej,
Är det något som har ett mönster, eller bild på, broderat granatäpple? Vet att det var en vanligt förekommande symbol på medeltiden. Då jag varken har vanan eller tålamodet ;-) så önskar jag en enklare bild/ mönster, t.ex bara konturerna. *hoppas hoppas* /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här är en broderad bild om du skrollar lite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack!! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej,
Jag ser att det redan länkats till min bild på ett borderat granatäpple ![]() Jag tänkte komplettera med att tipsa om boken "Yllebroderier" av Ingrid Eggimann-Jonsson. Det är den jag haft som inspiration när jag gjort mitt broderi och där finns det ett par olika granatäpplen att inspireras av. Dessutom finns det massor av andra fina broderier i den så jag kan verkligen rekomendera den. Boken finns säkert att låna på biblioteket. Lycka till! //Ilsefin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:47.