![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jag undrar om det inte vore ide att ta bort gamla trådar? Har sett inlägg som är 3-4 år gamla. Nya medlemmar kan ju bli lite konfunderade och, som jag såg igår, gå in och svara på åldriga frågor. Ett år gamla trådar är väl lagom att låta "ligga" kvar - mitt förslag.
Barbro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Nej diskussionsforumet är utmärkt att ha som arkiv och söka i för att hitta svar på sina frågor, så där rensar vi inte bort något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Håller med Ulrika, jag har många gånger hittat bra information i riktigt gamla trådar. Men visst, informationen "åldras" väl olika fort beroende på om det handlar om sticketekniker, tygaffärer, syträffar eller något annat. Men jag tycker nog att det är bättre att låta några för många trådar ligga kvar än att råka ta bort någon som är gammal men väldigt relevant innehåll i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gamla trådar är bra att ha. Dom har varit guld att läsa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag tycker också att gamla trådar är bra att spara, man hittar bra tips där med. Dessutom är det väl inget som hindrar att man diskuterar vidare i en gammal tråd om ämnet blir aktuellt igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tycker också att alla trådar även gamla kan vara kvar. Vill man kontakta medlemmen så kan man ju kika i profilen om den är aktiv eller inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:19.