![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Symaskinsfynd..?
Måste berätta.Efter långt "jagande" hittade jag, eller rättare sagt nästan snubblade jag över en Husqvarna 2000, ej säker på typbeteckning. Maskinen är gul-grön-beige. Emellertid, maskinen är i toppskick alla pressarfötter och övriga delar finns kvar. Det enda som saknades var symaskinsolja, en bagatell. Det mest glädjande var att både instruktionsbok och en s k pysselbok finns med. Dessutom en massa symaskinsnålar. Slutligen: maskinen går så tyst, vilket jag verkligen uppskattar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja jisses vilket fynd. Den maskinen kommer att glädja dig många år för det är en slitvarg
![]() Grattis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj vilket fynd! Visst känns det bra när man gör såna kap?
Hoppas att du får mycket glädje av maskinen. Grattis från mig också |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack ..!
Tack snälla ni för era grattis. Jag måste erkänna att jag är ganska mallig för maskinen och den kommer att hänga med i fortsättningen trots att jag har ett par andra också. För mig är det något speciellt med en 2000, maskinen som var min första egna symaskin en gång i forntiden. Och som jag var dum nog att byta ut då. Nu är ordningen återställd! För mig är det som julafton.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vilket kap! Grattis! Min hq2000 6440 kostade 1000 kr mer... Men jag är ruskigt nöjd med den ändå! (säger jag något anant börjar den väl krångla!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jättegrattis! Du har verkligen gjort ett fynd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:22.