![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Mörkt och trist.
Finns det fler som jag, som tycker att livet är grått, trist och väldigt tråkigt, nu på hösten? Det finns ingen ork till nåt och nästan ingen lust till nåt heller. Min fråga är: Vad gör ni för att göra dom här dagarna lite bättre? Själv klippte jag mig och köpte ny duschtvål, schampoo och gele som doftade underbart. Ser fram emot duschen i morron bitti. Men vad gör ni andra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Laddar med böcker, tänder massor med värmeljus och går runt i mysiga raggsockor och fleecetröja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Mängder av goda tesorter och levande ljus är min räddning såhär års! Faktum är att jag föredrar höst och vinter över vår och sommar, bara för att man äntligen får användning av alla ljus och kan dricka gott varmt te nerkrupen i tv-soffan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag känner verkligen igen mig i att allt känns mörkt och trist!
Jag försöker pigga upp mig som er andra: te och levande ljus, dusch med trevliga dofter, ska fixa håret i helgen (äntligen ska det bli blått!) men jag har lite svårt att komma över den sista håglösheten när de tråkiga böckerna som måste läsas hela tiden pockar på min uppmärksamhet. Menmen... någon kanske har knep som verkligen fungerar även för mig? Annars är det väl bara att bita ihop och vänta på våren och en roligare kurs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag började tro att jag var ensam om att tycka att allt är mörkt och trist...Jag har idag träffat massor med positiva tanter och det kändes urhäftigt och dom gav mig en liten kick! För ljus och böcker och raggsockor, det finns alltid framme hos mig.
Å att se fram emot en kurs hmmm, det lät åxå spännande. jag har funderat på ljusterapi, nån som testat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ute(så länge det är dagsljust iaf) är det ju inte så trist nu. Löv i alla möjliga färger. Det är så vackert. Okej nu börjar de ju ramla av iofs men ändå
![]() Hösten har sin charm den med tycker jag. Härlig frisk luft att dra in i lungorna. Alla årstider behövs så man itne tröttnar. Tänk snart kanske det kommer lite snö...mysigt. och sen kommer den underbara fina våren...och efter den härlig sommar ...och sen kommer de fina färgglada löven och den friska luften igen ![]() (fast jag tröttnar också på det ibland ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.