![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Trikå/Sweatshirttyg i Jönköping?
Var går jag någonstans om jag vill hitta trikå/sweatshirttyg i Jönköping och Huskvarna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det enda stället jag vet som har ett pytte litet utbud är JOWES som ligger på Torpa...men som sagt utbudet är LITET
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tycker det är svårt att hitta bra affärer på nätet som har mycket trikå, vet du någon guldgömma?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tygbutiker:
www.stoffochstil.se www.gittes.se www.textilonnet.se www.jonic-textil.se (klicka i Med moms) www.sykompaniet.se/ www.e-slojd.se www.jofotex.se www.tygvaruhuset.se/ www.mg-tyger.se www.michas-stoffecke.de www.lapplisa.se/index.html Lapptäcken och färdiga paket med tyg och mönster www.textilboden.se Gardiner, handdukar och barntyger www.hantverksbodenvenditor.se Tyger för lapptäcken eller annat www.medsols.se/index.html Ekologiska tyger www.fabricshack.com/ www.reprodepot.com/ www.fairmonkey.se/ www.tygpyssling.se/ säljer Hilcos tyger www.neanobelle.se/ säljer Hilcos tyger e-slöjd har jätte bra kvalitet på deras trikå sen finns ju tygpyssling ch neanobelee men de är ju rätt dyra. Jofotex har igentligen ingen postorder men vet man ett speciellt tyg man vil ha så skickar dom. Sist men inte minst är ju de utländska företagen jag köper de flesta av mina trikåer ifrån USA....hoppas du hittar nått kul ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack så mycket, många jag känner till, men många jag inte provat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Vart köper du ifrån i Usa och hur krongligt är det med tull och så Funkar det någolunda bra Är lite rädd att när man betalar så får man aldrig varorna |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:17.