![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Pressfot till Janome?
Finns det 2,5 o 10 mm Fållvikare-pressfot? eller med justerbar?
Jag behöver verkligt det. Det är så jobbigt med att fixa med vik o tar mkt tid. Går det bra med t.ex. husgvarnamaskiners pressfötter? Gärna från England, så man kan beställa på internet. Min symaskin är Janome "Easy jeans" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en Janome MC 6600 P och till den passar Brothers pressarfötter iaf. Gissar att det är samma fötter som till din maskin. Har du kollat hos butiken där du köpt maskinen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Brothers? ja ok då vet jag
![]() Nja, jag har köpt symaskinen från England. Jag vet inte vilktet typ av fållvikarepressfoten - se ut. Vad heter den på engelska? Kan du? ![]() Tack för lilla tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Narrow Hem Foot 2mm, £10.00
Narrow Hem Foot Set 4mm & 6mm, £15.00 Jag gissade om det stämmer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jag har en Janome 6500P och till den använder jag flera av Husqvarnas pressarfötter. De passar bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
vilka som helst från Husqvarna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Alla pressarfötter som jag har till min gamla Husqvarna passar till Janomen, för det är samma fäste. Jag gissar att det är samma fäste på Easy Jeans, men testa gärna en HQ-fot på din maskin så du vet säkert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
ja ok. jag ska springa till symaskinsaffären o kolla upp.
då kan jag beställa dom på engelska internet. De är mycket billigare än här. Tack för tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:41.