![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ny tidning
En god vän tipsade mig om den alldeles nya sticktidningen "Kreativ stickning". Så nu har jag inhandlat mitt nummer och det fanns riktigt mycket. De ska tydligen ha teman. Det här vänder sig till barn, nästa blir herr och damkläder. Kika på www.kreativstickning.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns tidningen att köpa i affären?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
JA, DEN FINNS UTE I AFFÄREN, TITTADE PÅ DEN I GÅR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag hittade den i en pressbyråkiosk här i stan. Finns även att beställa på kiosken på nätet om du inte hittar den där du bor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ahh,intressant, det får jag kolla in.
Det verkar som om det är människorna bakom "Kreativa kvinnor" som varit framme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag trodde också att det var kreativa kvinnor som skapat den men när man klickar på beställa garn på kreativstickning.se så kommer man till allt om handarbetes webshop så det verkar som att de ligger bakom det hela.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jo, jag såg det också, men de har samma adress som Kreativa kvinnor hade...
kan man ana något slags samarbete/sammangående, månn tro.... Senast redigerad av Sia7 den 2008-07-15 klockan 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:52.