![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
köpa Overlock?!
Hur ska man kunna bestämma sig för vilken overlcok man ska välja??
Syr mest barnkläder och hade tänkt mig ett pris på under 5000kr. Har bara sytt ett par månader men syr varje dag så jag tror att jag skulle ha användning av en overlock. Någon som har något bra tips? Tacksam för hjälp! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
www.sewingmashines.co.uk
Här beställde jag min Janome My lock 744D. Samt en Brother es2020. Kanonpriser och en maaaasssa extra tillbehör får man.
Syr liksom du barnkläder. En jättebra maskin som jag varmt rekommenderar. Snabb leverans och bra och trevlig kontakt. Levererat direkt till dörren.Jag betalade på lördagen och hade mina maskiner på onsdag....eller var det torsdag?! Hrm....Iallafall gick det snabbt :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset! Har tittat lite där och dom var ju klart billigare. Jag har dock inte sytt med overlock tidigare så funderar på om jag skulle klara av dem utan att någon visar exempelvis hur man trär..
Är instruktionsboken skriven så att man förstår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan du engelska så förstår du. Dessutom ladda jag ner instruktioner och tips till maskinen från skövde symaskiner.
Du kan ju alltid ut och prova maskiner och ändå beställa den från England. Jag har aldrig sytt på en overlock förrän jag köpte denna för en v sen.Ångrar mig inte en sekund ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej igen!
Blir bara mer och mer sugen på att köpa en Janome My Lock 744D. Mailade du något med dem innan eller gjorde du beställningen direkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag beställde direkt....Sen fick jag frågor efterhand och hade en toppen mailkontakt.Du får ett nummer direkt när dem skickat ditt paket så du kan söka efter ditt paket på Dhl.
En sak bara.Rekommenderar dig att köpa de 10 pressarfötter man kan köpa billigt när man beställer en overlock. Med paketet sedan får du kvitto på betalning samt garanti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för dina snabba svar!!
Ska provsy några maskiner imorgon och sen blir det beställning.. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:45.