![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Plexiglasbord till Janome MC1001
Jag letar efter ett sybord av plexiglas till min Janome MC1001. Maskinen tillverkas inte mera.
Jag har två frågor: 1) Har MC1001 samma mått som MC 9700? Kan man använda denna maskins sybord tll min maskin? Eller är det bara de gamla syborden som passar? Var kan man köpa dem? 2) Har någon av er köpt ett sybord från USA? Det finns en hemsida som säljer sybord som ska passa till alla symaskiner oavsett märke. Det finns 4 olika storlekar. Länken till hemsidan är http://sewingmates.com/photos.htm. Tacksam för information Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ring Janome 08-243030 och fråga om det finns till din 1001 eller om finns till nån annan modell som även kan passa din, kanske dom även kan skicka ett direkt till dig om du har tur, dom brukar aldrig vara omöjliga.
Lycka till ! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:35.