|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  | 
|  2008-04-29, 09:15 | #1 | 
| Medlem sedan: aug 2005 
				 | 

Köpa pressarfötter utomlands
			 Jag har sett att det varit flera som köpt sina pressarfötter utomlands.  Varifrån köper ni då? | 
|   |   | 
|  2008-04-29, 09:44 | #2 | 
| Medlem sedan: jan 2006 
				 | Jag har köpt på e-bay från en säljare som heter Dafent. Men det har tyvärr blivit väldigt lång leveranstid därifrån   | 
|   |   | 
|  2008-04-29, 12:16 | #3 | 
| Medlem sedan: aug 2005 
				 | Tack för ditt svar Monika. De hade ju mycket men inte det jag letade efter. Jag letar efter en kantbandsfot till min covermaskin. Den är så himla dyr här i sverige. | 
|   |   | 
|  2008-04-29, 12:46 | #4 | 
| Medlem sedan: jan 2005 
				 | Jag har köpt härifrån http://www.sewingmachinesdirect.co.uk/ Portot blir billigare än de £35 som står, det är för symaskiner. Du kan maila och fråga om portopriser. | 
|   |   | 
|  2008-04-29, 13:23 | #5 | 
| Medlem sedan: jan 2007 
				 | Om det är någon som skall köpa pressarfötter via nätet från utomlands vill jag gärna vara med och sambeställa och dela på frakten. Jag skall ha 2 st pressarfötter till min HQ. Kontakta mej via min sida när så sätter jag in pengar på ditt konto. Så ordnar vi frakten i Sverige när de kommit. Hoppas hoppas!!! | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning