![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lådor för trådförvaring
Har någon tips om var man kan köpa bra askar/lådor för förvaring av tråd. Jag har sett en del på nätet men de finns inte att få tag på i Sverige. Jag söker något som är genomskinligt så man kan se tråden och som har lock som sitter fast.
Har en bra till mina brodyrtrådar men får inte tag på nya (sulky trådförvaring). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder vanliga hammarplastlådor med knäpplister för locken. Senaste modellen var riktigt genomskinlig!
De finns överallt! Jag hittar mina på MaxiICA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tydligare bild?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt lådor på Ikea, de heter Glis har jag för mig. De är låga med fackindelning och mina 1000m rullar får bra plats, fast för Sulky är de för låga för att de ska kunna stå på höjden, de indiska är däremot lagom höga för asken. har en för varje färg men det börjar bli lite trångt i en del.
Annars har Ikea en hög byrå med låga lådor, Sture hette den när jag köpte den, det är 6 låga och 6 högre lådor och de låga är bra för mina vanliga trådrullar. Träet i den är lite "rått" så rayontråden fastnar ibland mot sidorna i de lådorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipsen ska kolla lite på IKEA när vi åker dit!
Jag har sett några lådor på webben som verkar bra men de finns i Tyskland, england eller USA. typ de som finns på den här länken! http://www.qvc.com/qic/qvcapp.aspx/v...cm_ite=F159179 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:07.