![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Sicksack på Husqvarna Automatic 21E
Hej
Har fått en Husqvarna Automatic 21 E och den skall gå att sick sacka på. Men hur ställer jag in den, har gjort en manualen men det fungerar ej. Hoppas någon kan hjälpa mej. Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Du har en "spak" som bara går att föra upp och ner på maskinens högra framsida - den är för stygnlängden den ovanför (runda) är för stygnbredden och den ställer du på den bredden du vill ha. Du kan även sätta in olika "stygnplattor" när du öppnar locket ovanpå maskinen. Det kan hända att du inte har zigzag "plattan" isatt. Lycka till och om du undrar över mer så kan du maila mig direkt. Jag tror faktiskt att jag har en instruktionsbok på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du er heldig du
![]() Husquarna Automatic 21e er en fantastisk maskin! Jeg har den selv, og syr på den så ofte jeg kan. Om du har andre spørsmål kan jeg prøve å hjelpe. Jeg har til og med instruksjonsbok på svensk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:28.