|  | 
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  | 
|  | #1 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | 

Pinglor till skallror????
			 Kan man använda vilka pinglor som helst i skallor och ändå kunna tväta dem??? Eller rostar pinglorna då?  Nån som iså fall vet var man kan köpa pinglor som inte rostar? Gärna stor-pack!!! | 
|  |   | 
|  | #2 | 
| Medlem sedan: nov 2005 
				 | Dom flesta pinglor som jag kan påminna mig har sett är väl i mässing? Och då kan man ju tvätta dom. Jag har för mig att jag har sett det på Panduro, men jag kan inte hitta det i deras katalog nu. Kanske Slöjd-detaljer. Om inte annat så finns det ju pinglor i djurtillbehörsbutiker. Fast dom som är för katter, kanske är för små att ha i skallror. Här finns det en tex. http://www.zoosajten.se/ShowProduct.aspx?prodid=426 /Stefan | 
|  |   | 
|  | #3 | 
| Medlem sedan: dec 2006 
				 | Slöjddetaljer har väl ganska billiga om jag inte mins fel och dom brukar ha mängdrabatt om du köper mycket av något. | 
|  |   | 
|  | #4 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | Så mässing rostar alltså inte, vad bra! Jag har nol koll känner jag... Då har jag pinglor som funkar hemma, tack för era svar!!! Finns att köpa på timmari här i stan till hyffsad peng :-) | 
|  |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning