![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() jag har precis fått hem en ELna 683 från England. Den är jättefin, men det skulle vara bra att ha en svensk manual att kika på också. Vet någon var man kan få tag i en? Typisk också att engelsmännen har de där trepoliga stickpropparna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade en elna overlock 683 förrut, men har sålt den till min syster. Men, man får väl inte kopiera manualen antar jag? Om man får det så kan det ordnas....
Prova att kontakta en affär som säljer Elna, jag tror att man kan beställa en svensk bruksanvisning. Jag är iaf rätt säker på att den affären som jag handlat mina maskiner i, skulle göra ett försök att lösa problemet...Vet inte var du bor, men om du söker på Elna i Sverige (indukta progent) så har de en återförsäljarlista på sin hemsida. Själva hemsidan är dock usel, Den internationella sidan är mycket bättre, men på engelska då förstås och det var ju en svensk manual du var ute efter... I värsta fall kan man kanske kontakta dem och se om de kan fixa fram en svensk manual. jag skulle dock tro att du blir tvungen att betala för den svenska manualen eftersom du inte köpt maskinen i Sverige....men man kan aldrig vara säker! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:27.