![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Storleksettiketter
Hej hallååå alla som syr egna barnkläder!
undrar om det är nogon som har en massa storleksettiketter för barnkläder på hög och kan tänka sig avyttra några... ....eller finns det ett behov här kanske vi kan köpa ihop från tex minanamnband.se 25st för 69kr eller 100st för 149kr... jag skulle behöva 56,68,74,80.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade nog kunnat tänka mig att gå ihop, men just nu har jag lite lite pengar, så isåfall när oktobers pengar har kommit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ser nu att dom bara finns från 68 cl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett tips...
Köp bomullsband i valfri färg och använd märkpennor(finns sådana som faktisk håller för många tvättar..) att skriva storleken på (ocn tvättråd t.ex.) Sy sedan fast dessa småband där du vill ha dem... En del plagg har jag skrivit storleken bak i nacken på den invikta fållen, det syns ju inte när de har på sig plagget.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det tar ju några dagar att beställa och jag kan nog ligga ute med lite pengar, bara jag vet att folk verkligen köper det de ha sagt att de ska osv.
jag har oxå tänkt på det där med märkpenna men jag tycker inte det blir så snyggt...har oxå sytt siffror i mina plagg men eftersom storleksettiketter inte kostar såå mycket per etikett, om man köper många, så gillar jag det bättre, det ser ju proffsigt ut. Men tack ändå för tipset! Alla som är intresserade av etiketter kan ju maila mig! berätta vilken/-a storlekar du är intresserad av från strlk 68 och uppåt Senast redigerad av KlaramedK den 2007-10-09 klockan 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:28.