![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag söker med ljus och lykta efter RIKTIGT billigt tyg (av valfri sort, lakansväv funkar!). Det är till dekor av en stor festlokal och jag behöver mellan 50 och 100 meter. En del blått och en del vitt tyg. Någon som har några tips? Om det är en affär är det bra om den ligger i Stockholmsområdet eller på nätet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
IKEA säljer i bland lakansväv för en femma metern. Annars har de ju Ditte-tyg för 25 kr metern i massa färger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Skulle också tipsa om IKEA:s lakansväv.
Annars säljer Jysk femmetersbitar som är rätt överkomliga i pris beroende av kvalitet. Men det kan nog variera lite från månad till månad vad de har inne, åtminstone i den butiken som ligger närmast där jag bor. Fast du vill kanske ha tag på hela stycken och inte femmetersbitar. Du kan kanske kolla med Jonic textilimport, de har kanske möjlighet att hjälpa dig. Länk finns här på sidan. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
www.efabrics.co.uk har också billiga tyger, även om bomullstyg för en femma på IKEA helt klart verkar billigare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har för mig att till exempel stoff&stil har mängdrabatt om man köper 25 meter eller mer...
//Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bauhaus brukar ha billig lakansväv, men jag vet inte om dom slår Ikea.
På Bauhaus finns det många olika färger i alla fall, vet inte hur det är med Ikea´s Senast redigerad av Linblomman den 2007-10-02 klockan 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jysk säljer oblekt lakansväv på tiometersrullar för en hundralapp och ibland kan man passa på när dom har olika rabattkampanjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:04.