![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Myror i skallen!
Nu har jag listat mina tre möjliga maskiner, med priser, återförsäljare, extratillbehör som ingår, garanti och vad det nu är mer som man kan jämföra. Faktum kvarstår fortfarande. Det är den där Pfaffen 4842 som jag vill åt. Nu tittade jag på kontot häromdagen och det FINNS faktiskt pengar för att köpa den.
Jag har kombinerat höstens städlust med massor av annonser på Tradera och annorstädes, vilket har gjort att jag har fått in lite pengar. När jag ringer runt så berättar flera av ÅF att de inte har den inne. Den ligger tydligen för nära Husqvarna Huskylock 905 i specarna, för att de ska hålla båda två i lager. Däremot så blir jag erbjuden en Coverstyle på flera ställen. För bara 2000 kronor till... Jag som egentligen hade bestämt mig för att jag borde klara mig UTAN coverlock, men så när de berättar så frestande om maskinen och det är så bra pris, så blir jag ju sugen ändå... Jaha.Det är som vanligt. Jag börjar att speca något för 4000, klättrar till 6000 och så slutar det med att jag handlar för 8000. Nä. Nu blir det nog den jag har bestämt mig för. Nu ska jag bara förhandla priset lite också.... //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:30.