![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
vad betyder det här
Avstängning
Tyvärr inträffar det ibland i on-line medier att bråkmakare väljer att försöka förstöra för andra. Sysidan tillämpar regeln att en medlem som efter mottagande av 2 officiella varningar från redaktionen fortfarande väljer att bryta mot dessa regler stängs av och prenumerationen och [SIZE=3]innestånde poäng förverkas.[/SIZE] Vilka poäng? Har finläst forumreglerna för att hålla mig på rätt sida "lagen" men detta förstår jag inte vad det är. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Lite väl generell text det där - vissa communities jobbar med bonuspoäng, ranking och dylikt och det är sådant som avses.
Men Sysidan har inget sådant aktiverat fn, så det där med poäng betyder inget för er (och bråkstakar har vi förövrigt väldigt ont om på Sysidan [tar i trä]) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aha, på det lilla viset. Då vet jag, tackar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.