![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kul film
Inget med sömnad att göra men jag kan inte låta bli att länka till denna film. Jag känner igen mig till viss del när jag ibland ska försöka förklara för en vissa (läs: min pappa, svärmor m.m.) hur saker fungerar.
http://www.youtube.com/watch?v=N5mLK4V5P30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den var bra =O) jag känner igen mig i båda två...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Alvan, den är så himla bra den filmen! Har skrattat många gånger åt den....och jag håller med dig!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hahaha...
Är jättekul grej... att få möjlighet att skratta i bland...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jag skrattar fortfarande mens jag skriver, Gubben undrar vad som är så roligt, men jag sparar på den har tills i morgon, visar den efter middagen när vi har skålat för min födelsedag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ![]() ![]() Grattis på födelsedagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack Cesilia, känner igen mig med han som inte kan öppna boken, är presis som han när det gäller vägkartor, när vi åkte till spanien var vi jämt och ständigt villse så länge jag var kartläsare. Till slut så så begrep han att jag begriper inte ett smack på kartor. Jag går aldrig vilse i skogen, vilket däremot han gör. Så det är jämmt upp tycker jag, eller..?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack för filmen!
Den har jag letat efter i flera år!!! Såg den på nätet sen krashade datorn och jag har inte hittat den igen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ja den är säkert gammal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Den påminner om killarna på mitt förra jobb... "hjälp, skrivaren funkar inte, vad ska vi göra?" - när jag tittade på det så visade det sig att bläcket var slut, och det stod klart och tydligt i displayen.
De ville ringa supporten och var mycket imponerade över att jag kunde byta bläckpatron. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.