![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
In- och utloggning...
Trots att jag loggat ut ordentligt så kan jag vara inloggad nästa gång jag kommer till sysidan.
Om jag haft flera fönster öppna, och loggat ut i samtliga, så har det hänt att jag i alla fall varit inloggad vid nytt besök. Skumt det här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har märkt även jag att jag är inloggad nästa gång jag besöker sidan trots att jag loggat ut när jag lämnat datorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Vilken webbrowser används
Använder ni Internet Explorer eller Firefox?
Mvh Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använder Internet Explorer 6.0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Precis samma här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
I min firefox kan man svara på fråga om man vill att den ska komma ihåg lösenordet, då loggas man in automatiskt, kanske har ni någon sån inställning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
Kom och tänka på igår att när jag är inne på sidan och öppnar ett nytt fönster/flik så loggas jag in automatiskt. Om man har flera fönster/flikar öppna - måste man då logga ut från varje fönster/flik? Om det är så, går det inte att göra en "total" utloggning från ett enda fönster/flik? Det skulle ju underlätta ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:36.