![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Går det inte att fixa så att gästboken blir lite lättare?
så att man ser när någon svarat på ett inlägg man skrivit, och att man sedan kan svara tillbaks på det. så att det bli en flytande kommunikation liksom. Alltså som det är på andra, lite mer avancerade, communities. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker också att gästboken är konstig. När man svarar på inlägg så svarar man i sin egen gästbok. Det blir väldigt konstigt. Om jag skrivit något i nåns gästbok så sitter jag ju inte och tittar runt på den användaren för att få se om jag fått svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
mm, jag har nog vart med på sysidan ett år nånting och inte förrän förra veckan märkte jag att det funkar så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På www.fotosidan.se, som är nästan exakt likadant uppbyggd som den här (samma design, men andra färger etc.) kan man välja om man vill svara i sin egen gästbok eller i den andra personens gästbok
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:57.