![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Svart/vit randigt tyg.
Har någon nån aning vart man kan hitta svart/vit randigt tyg? Har letat som en tok men nepp ända jag hittar som är svart/vit är tyg till solstolar etc eller väldigt smalrandig trikå.
Vill ha lite bredare ränder ca 2-4cm breda. Materialet är inte så noga ska vara till kläder så trikå, skjorttyg spelar ingen roll bara det inte är markisväv eller satin ![]() Skulle också va bra om nån visste vart jag kan få tag på bra jeanstyg/twill i svart eller vitt till byxor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
svårt... finns en stuv på tradera just nu smalare vita ränder &bredare svarta, viscose, sök på retro randigt viscose-tyg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Börjar tro det är omöjligt hitta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hos jofotex.se finns svart/vitrandig trikå i flera bredder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tjoohoo!....Synd bara nästan alla fanns ej i lager
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ser att det finns en metvara op IKEA, Sofia, med breda s/v ränder, kvaliten vet jag ej står bara att de är bomull
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:03.