![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Det kan väl inte bara vara jag som tycker att det är lite trist att alltid sitta hemma med sambo o katt och handarbeta/sy. Ibland har man ju lite funderingar - och skulle vilja ha likasinnade att byta tips o tricks med, och framförallt inspireras av!!!
Jag har inget färdigt "paket" att erbjuda, men lite tankar om att kanske träffas 1 gång/mån eller var 14:e dag, kaffe o skratt är givna teman. Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag bor i Östersund.
Till att börja med kan vi väl höras via mail. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag bor också i området, men är ledig bara på hälgerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nämen! Detta vore jätteroligt!
Jag bor i Östersund på veckorna men kan stanna över på helgen utan problem! Om vi inte blir för många så kan vi vara hemma hos mig (Jag hyr ett rum av frälsningsarmén på rådhusgatan mittemot ABF)! Jag har en soffa där man kan klämma ihop sig ganska många och sen kan jag alltid fixa kuddar så man kan sitta på golvet ![]() ![]() Jag och mitt rum kan nästan alltid! Har ni förslag på datum? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:52.