![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Köpa bh-inlägg
Var kan man köpa BH-inlägg? Jag vet inte riktigt vad jag behöver... kanske nån sorts push up ilägg. Jag håller på att sy en överbystkorsett och vill få en snygg form på en mindre byst. Utan ilägg blir den nog för tillplattad...
Jag emottar även alla andra sorters tips när det gäller att sy kring bysten. Det här är mitt första projekt i den vägen. /peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej peter!
jag är hundra på att jag har sett diverse olika typer av bh-inlägg på många olika underklädsavdelningar! På H&M har de bl.a. vanliga i bomull, men även inlägg i något silikon-liknande material. Kostar nog runt hundralappen skulle jag tro, och finns i flera olika storlekar! lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet att Knapp-Carlsson i Göteborg har olika inlägg. Kanske det finns någon större sybehörsaffär i dina trakter som också har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:42.