![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hjälp! Har blivit av med mönster till min nästan färdiga kofta :(
Hejsan,
Jag söker efter mönster som följer. Det är nämligen så att jag prenumererar på allt om handarbete men har blivit av med just den tidningen och jag har börjat sticka den tröjan, är nästan helt färdig men hittar inte igen tidningen ![]() Har sökt genom hela huset, det återstår bara ett ställe den kan ha åkt i och det är i pappersinsammlingen som redan är borta ![]() Det är ett mönster från allt om handarbete. Tror tidningen är från sensommar eller höst det jag vet är att den är från förra året. Koftan är stickad i Bolivia, den har dragkedja fram och är stickad i endast räta och aviga. I tidningen är den stickad i naturfärgat och dekorerad med blå korsstygn. Jag har för mig att den är med på omslaget. Det är i barnstorlek. Snälla snälla! Om någon därute kan hjälpa mig hade det varit helt underbart!! Mvh Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är nr 10 okt som mönstret finns i.
Maila mej privat |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:56.