![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Sy om trosor- min rumpa är för stor
Hur syr jag om trosor så att min rumpa får plats? jag kan inte hitta snygga trosor som passar på grund av att min rumpa är för stor ;S så nu undrar jag, ska jag "förlänga grenen" eller vad är smartast att göra? jag har inte allt för mycket erfarenheter av att sy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
För att få större plats med rumpa när man syr trosor är det grenbiten du ändrar. Du breddar den baktill. Givetvis får du ändra även på bakdelen på trosan så att grenbiten passar till den nya grenbiten.
Ett tips är att när du vill testa en ny modell på trosor slakta en gammal t-shirt och prova dej fram till en bra modell så slipper du misslyckas med det riktiga tyget. Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ah, så jag syr en större bit i grenen ungefär? jag trodde att det var det jag skulle göra, eftersom att det behövs 4-5 cm större för att få plats. Men är det smartast att ta bort hela den gren som redan är där eller sy en till bit på grenen, en förlängning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
trosor sy om |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.