|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  | 
 | |||||||
| Notiser | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2006-09-26, 10:12 | #1 | 
| Medlem sedan: jul 2005 
				 | 

Janome My Lock 204/644/744 - workbook
			 Råkade hitta denna "workbook" för Janomes My Lock 204/644/744 på nätet. (som pdf-fil, Adobe Reader) Hade önskat jag själv fått den i handen när jag som nybörjare på overlock köpte min 644... Innehåller bla tips, förklaringar på de olika sömmarna + rek inställningar för just dessa maskiner. Kanske någon "därute" kan ha nytta av den.   http://www.skovdesymaskiner.se/image...04_644_744.pdf | 
|   |   | 
|  2006-10-03, 00:45 | #2 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | tackar!!! den kan säkert komma till användning :-) | 
|   |   | 
|  2006-10-12, 20:22 | #3 | 
| Medlem sedan: apr 2006 
				 | Tackar också för länken, kan bli mycket användbar då jag precis köpt en My Lock 644D och inte har sytt någonting på den ännu. Nu ska jag rynka en dock-klänning och kan inte hitta i instruktionsboken någon förklaring där det står "Övre kniven: upp" är det någon som kan förklara? | 
|   |   | 
|  2006-10-13, 17:10 | #4 | 
| Medlem sedan: jun 2006 
				 | Förstår inte riktigt vad du menar men ska du koppla ur kniven?  I så fall: Öppna den vänstra huven, du ser du en vit "knopp" bakom den där ratten man ändrar skär-bredd på, dra den utåt och mot dig så kopplar du ur kniven.... | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:16.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning