![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() VAd tycker ni man kan ge för en både ny overlock äve en beg.
VAd för märke ska man kolla efter är på g att kolla ut en men jag skulle vilja veta mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
kolla lite vad för sömmar du tycker du behöver till att börja med. Köpte själv en overlock (utan täcksöm (coverlock) ) ny maskin för 3395: det är en pfaff och jag är helnöjd än så länge. Kollade mkt på sidan här innan jag köpte min maskin och de flesta nämnde att pfaff maskiner var lätta att trä och lite därför valde jag den, sen tyckte jag att priser var bra.
Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag köpte nyligen en overlock, och valde länge och väl. Det blev en ny Coverstyle från Pfaff, som ju har täcksömm. En helt underbar maskin!
Det är en toppenmaskin, och verkligen lätt att trä. Hadde jag haft min D1 innan, skulle jag inte ha behövt täcksömmen, men med overlocken blir täcksömmen riktigt supersnygg. Jag gav 8600:- för min Coverstyle, en specialutgåva, som tyvärr inte alltid finns att köpa. Har provat 2 st Husqvarna overlocker, men de var inte hälften så smidiga och bra som Pfaffen. Lycka till i overlockdjungeln! KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28.