![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna platium 950E
Undrar om någon här vet om mna til husqvarna platium 951E kan göra egna mönster och spara på diskett för att sedanbroddera med på denna symarskin??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Spara
Jag har gjort det till min Platium 955 E
Det har gått bra.Jag har förstås programmet 3-dEmbroidery studio. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
plattium 907E
Är det programet på tyska då?
Ja ursäkta en dum fråga. vet ingte om just denna symaskin men ska tydligen få en av min moster men vill nu har lite mer info |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyska???
Programmet är på svenska i instruktionsboken.
Grunden är engelska. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du behöver d-card-kortläsare också, inte vanliga disketter, för att få broderierna från datorn till maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Platinum 950E
Jag har en precis likadan maskin. Den är mycket bra så du är verkligen att gratulera som ska få en!
![]() Man kan göra egena stygnsättningar i ett dataprogram. Man kan också sätta ihop broderier och ändra storlek i datorn. Precis som någon annan skrev behöver man kortläsare, ett tomt d-card och en speciell programvara för att föra över från dator till kort, men man behöver absolut inte skaffa den senaste programvaran. Jag har köpt en äldre begagnad version av alla program för en billig penning. När jag kan och vet mer vad jag vill använda min broderimaskin till kan jag skaffa nyare program. Man kan hitta begagnade program här under Annonser. Lycka till och mycket nöje med din nya maski |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:48.