![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
nåt att göra/se i malmö?
hej på er alla!
jag ska till malmö på tisdag för några dagar, utan barn och hund ![]() finns det nåt kul/interessant att se eller göra där? jag tycker om att göra lapptäckar mest, men också älskar textil konst osw. kan någon rekommendera butiker eller utställningar, då skulle jag bli jättetacksam ![]() tack så mycket! kramar joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack! jag har redan skrivit ut kartan
![]() joolz |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Denna butik var jag i när jag var i Malmö.
Missa inte paketen med billiga tyger. Köpte bra trikå i buntar, alla färger. http://www.stoffochstil.se/ trevlig tur |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag bor i Malmö och håller med om de två butiker som det redan tipsats om. Skulle tro att båda är störst i Sverige i sina respektive kategorier.
Utställningar vet jag tyvärr inget om, men sånt har jag aldrig nån koll på. Jag tipsar dock om att du bör ha mycket tid på dig på Stoff&Stil. Har du tur finns där en del lapptäckstyger, utbudet brukar skifta men priset är ca 40:- /meter. Sist jag var där (ca 2 månader sen) såg jag att de börjat med lite quiltredskap också, i form av skärmatta, rullkniv och linjal. Kanske finns det fler roliga grejer nu. Ha det så kul i Malmö! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:38.