![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bilder
Efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag lyckats få in min första bild. Detta har tagit ungefär en timma. Har för mig att jag läst någonstans hur man skall gå till väga, men var? Sedan undrar jag hur man får in smilgubben sist i texten. Kan någon förklara? Tacksam för hjälp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Klicka bara på den gubbe du vill ha.
Vips så finns den där ![]() /Bibbi ps själva gubben ser du först när du registrerar inlägget Smilegubben jag använde nu ser bara ut som :P medans jag skriver |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har gjort en skärmdump på detta moment och försöker beskriva hur du skall göra för att infoga en bild.
OM du tittar längre ner på sidan för ditt inlägg så ser du att det står Bifoga fil tv. Se min markering (rött X) På knappen "Bläddra" letar du i din dator fram den bild du vill infoga. bildens storlek får vara max 102400 bytes, 400x400 pixels. Är dom för stora så kommer dom inte med. Det är inte så svårt om man vet var "knapparna finns" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är det här i forumet du vill lägga upp en bild eller är det i ditt album?
Här finns en tråd om hur man lägger upp i albumet: http://www.sysidan.se/forum/showthre...ild+till+album |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack till alla som svarat på mitt brev.
Skall testa så får vi se hur det går. mvh Barbro. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:10.