![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
konstig fråga kanske...
Men kan man sy om eller byta tyg på en riktigt gammal rosa korsett gammal typ min farmors ej hemma gjord?
Ska gifta mig om 1.5 veckor och jag har aldrig sytt en korsett så jag tänkte man kanske kunde sy på nytt tyg eller så.. dum tanke kanske |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är hemskt svårt att säga utan att ha sett korsetten, men spontant skulle jag säga att det nästan är lika mycket jobb som att sy en ny från scratch. Om du inte gillar tyget kan du ju alltid plocka ut skenorna och andra användbara delar, och använda dem till din nya korsett, men det var väl aldrig ett alternativ att sy nytt om jag förstod saken rätt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag håller med Jennie, det blir nog jättebökigt och i princip som att sy om den helt och hållet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:53.