![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Senaste svar
Hur kommer de sig att man inte ser senaste svar på sidan med alla forum? Finns ju rutor för de men står inget i dom. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det har jag också funderat på, men jag skyllde på men webläsare som har en vana av att läsa sidor lite speciellt ibland
![]() Kul att höra att den var oskylldig den här gången ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker det skulle vara toppen med datum, saknar verkligen detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Nu är detta fixat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tackar för detta. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Härligt, tack!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är det som är så bra med Sysidan. Har man ett förslag eller har upptäkt en bug så fixas det direkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag förstår användbarheten med senaste svar i de olika kategorierna men inte på själva forumsidan den här: http://www.sysidan.se/forum/ menar jag. Där gör det bara att sidan blir längre och måste scrollas. Eller är det något jag missat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag tycker det är bra, man ser direkt vem som skrivit och kanske svarat.
Men jag håller med om scrollningen, kan man inte lägga texten på en rad fortfarande? Det ser ju ut att finnas plats för det då det är mycket tomrum bredvid forumrubrikerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:27.