![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Quiltaffär på Manhattan?
Om en månad åker jag till New York och tänkte lägga alla pengar på quilt-attiraljer. Inte tyg, de kan knappast bli billigare än hos FabricShack, men andra saker, som roliga linjaler och annat man vill ha. Amerikanska quilttidningar kan man också spara pengar på.
Jag har redan kollat upp tygaffären Mood från "Projekt Runway", jag frågade om den affären här på Sysidan för länge sen och fick jättrebra svar! Är det nån som känner till en bra quiltbutik på Manhattan jag inte får missa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag var där för något år sedan och då hittade jag bara en:
http://www.cityquilter.com/ Har man tid och ork att bege sig till "förorterna" så går det ju att hitta betydligt mer. Trevlig resa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack QuiltNina! Det ser ju bra ut, skall snart kolla noggrannare. Såg att det finns museum också...Nu längtar jag ännu mer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:02.