![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Krymper flanell?
Ja, undrar just det, d.v.s. borde jag "förtvätta" flanell, som jag gör med alla mina vanliga bomullstyger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker absolut att du bör tvätta flanell innan sömnad. Lite beroende på vad det är för material i flanellen. Är de bomull krymper de säkert. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vet du om det är någon skillnad i allmänhet mellan hur varmt man kan tvätta vanlig bomull och flanell (antar att det är bomullsflanell, men vet inte)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kör ju all bomull i 60 oavsett. Så jag hade kört de i 60 för att få till krympningen. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
O.k. Så gör jag med vanligt bomullstyg också. Tänker att om det inte klarar det så är det lika bra att jag märker det på en gång så att jag inte använder det till någonting som jag vill ha kvar ett tag.
Tack så mycket för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så brukar jag också tänka och de var så lite så. Lycka till nu. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:27.