![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Stickade idag något kul. Jag har massor av växtfärgningsgarner som har varit lite sträva.
Stickade ett sittunderlägg i rätstickning ganska löst som jag sedan tovat 2 ggr i maskin.Blev urläckert. Bara ett tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter toppen!
Hej!
Vilken idé, jag har en delgarner som är inget jag kan göra med så kanske man ska prova och göra sittunderlag till mina små som de kan ta med sig på utflykt. Du har ingen bild? Ha en bra dag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla den här adressen. Där finns en beskrivning.
http://www.yle.fi/matochfritid/hobbyartikel.php?id=1730 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Alice vilken trevlig länk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har faktiskt tänkt att göra några och lägga i bilen som "bra att ha".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
man får tacka för inspirationen!!kom på att jag har en ganska tjock ylletröja som blivit för liten men har ej velat slänga den, så den åkte i tvättmaskinen o nu har jag sytt ett sittunderlag av den. de blev också några pannlappar av resterna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Bild Sittunderlag
Här kommer en bild på sittunderlaget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack så mycket
Det här blir roligt att få användning för garn som legat länge till ingen nytta...
Tack för insperationen/Helén |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50.