![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är det nån "där ute" som har ett mönster på en Sack N Seat barnstol - den typen som viks ihop som en väska och passar på i stort sett alla stolar?
Min son klättrar ur det mesta, och stolen vi hänger på bord som vi haft som resestol passar inte på bordet hemma hos tex mormor och morfar. Jag har hittills sett "stolen" på bland annat Babyland men tänkte att det skulle vara roligare att sy en egen. Trots allt blir den lite mer personlig. Jag är tacksam för alla förslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tänk bara på att barnen inte orkar sitta lika länge i en sån stol som en vanlig barnstol. När de sitter på en "vuxenstol" med den där selen så sticker ju benen rakt fram i 90 graders vinkel och kan alltså inte hänga över kanten. Men för korta matpauser fungerar den bra, dock ej en hel middag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack
Jag som har letat och letat - nu fick jag till och med en helt ny sida att titta på. Hade så smått börjat fundera på att försöka rita den själv.
Han kommer inte sitta länge i den - lunch eller middag tar i dagsläget max 10 minuter innan han har fått nog och vill ner på golvet. Och även om den nog inte är lika bekväm som en vanlig barnstol så känner jag mig säkrare än med en stol som inte går att fästa på bordet som man ska. (Vill vi göra det hos mormor så måste vi sitta på uteplatsen, och det blir ju lite kallt så här på vintern...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Varken mitt barn eller våra vänners barn har haft några problem med att sitta på vanlig stol under en hel fika/måltid på stan...
Jag har dock inte sytt en snck ´n seat efetrsom jag knytit med bärsjlaen som jag ändå haft med mig överallt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.