![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Huskylock 535 Köpte den!
Hej
Jag undrar om det är någon som vet nåt om den här overlocken? Symaskinaffären här har en sån för salu för 2000. Hon trodden den var 10-12 år gammal. Man får med 3 uppsättningar tråd, och 1 års garanti. Den är nyservad av hon som driver affären. Är det ett bra pris, bra maskin för en nybörjande "overlocker"? ![]() Tacksam för alla svar så snabbt som möjligt, då hon har ställt undan den tills i morgon för mej. Senast redigerad av lenaj den 2006-11-29 klockan 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tycker egentligen att det låter dyrt för en så pass gl maskin, nya fås till nästan samma pris i England. Jag personligen skulle inte köpa den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
finns det någon sida på nätet med overlock från england? kram Pa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej
jag hittade en som de har satt ut här på sysidan.
men kommer inte ihåg vad den heter nu men sök så får du nog fram det. Tyvärr kan jag fördålig engelska för att kunna beställa därifrån men man får en del saker såg jag ler. kram pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
http://www.sewingmachine-sales.co.uk/
http://uk.shopping.com/xGS-overlock http://www.dealtime.co.uk/xPP-sewing...erlock_machine http://www.jaycotts.co.uk/acatalog/Bernette.html Och det finns hur många som helst. Se till att du får veta hur mycket det kostar att skicka till Sverige innan du handlar. Just nu är kronan rätt stärk så det gör det också lite billigare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
men...
jag fick nyss veta att man kan få betala tullmoms! Att det kan bli riktigt dyrt om man har otur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag såg inne på sewingmachines.com att dom hade Janome 204D och 9200D, dom kostade 2856 svenska kronor med frakt. Är det ett bra pris? Och vilken är bäst av dom?
Är det svårt att byta kontakt så att den passar i svenska eluttag? Och är det bra för maskinen att göra så? Många frågor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ingen tull eller moms inom Eu. De gäller för varor från ex. USA.
Att byta kontakt är absolut inget problem. Kann du inte så ta sladden med till närmaste Elaffär och be dem sätta på ett svensk. Spänningen är den samma här som i UK så det har ingen betydelse. Kolla eventuellt med Paletten eller lignande sajter för att få det svenska priset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jippi!!! Jag har en Overlock!!!
![]() Jag var ner i går och prutade till mej den för 1500,-! Och då fick jag även med 2 pressarfötter till min andra maskin, en lite begagnat övermatare (som annars skulle ha kostat 400,- hos henne) och en för att sy resår (200,-)! Och sen så är det ju 1 års garanti, och jag får komma ner och få hjälp med den om det blir problemer med trådträdning eller andra grejer. Och om jag inom 1 år vill byta upp mej, så får jag 2000,- i inbyte för den, det kommer jag garanterat att göra!! Tyckte det var en bra deal jag! Inte är den sytt på mycket häller, för hon som hade ägt den hade inte tyckt det var så roligt att sy med overlock. ![]() Så nu kommer den inte att stå still, det är säkert! ![]() Känner mej nöjd med min prutning nu faktiskt, är inte så bra på det annars... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Grattis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55.