![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Förnedring
Dålig operation
Finns det någon om kan säga mej hur man skall gå vidare med en dålig (oren jätte ond) operation.Vart skall man vända sej? Finns det något som heter sveda och verk? För det har jag. Det finns en klink i Göteborg som jag vill varna för............. Art Clinc Hjälp mej och två till som varit där.. Tack så länge Irre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
All hälso och sjukvård står under socialstyrelsen. prova med dom eller patrientombudsmannen. och fråga hur du går vidare.
Stakars dig Buu för Art clinic Senast redigerad av axyzvslut den 2006-11-07 klockan 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Får man fråga viken operation du gjort där?? Jag har ett flertal väninnor som varit väldigt nöjda, med bl a ogonlock!´Tycker du ska rikta era klagomål till den ansvarige läkaren och tala om för denne att ni är ytterst missnöjda och kommer att gå vidare med era klagomål.
Usch så tråkigt att det inte blev bra - man satsar en del pengar och vill naturligtvis ha ut något i retur! Ge er inte!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fy attan, vad tråkigt! Förutom en anmälan till HSAN (hälso-och sjukvårdens ansvarsnämd), så kan du också göra en anmälan till Patientförsäkringsnämnden. De kan ta ställning till eventuell ersättning, det gör ju inte HSAN. Även om det är svårt att få ersättning tycker jag att det är värt ett försök. Om inte annat mår man bättre av att man sätter ner foten! Operationer innebär alltid ett riskmoment och resultatet kan ju vara svårt att sia om till 100%. Däremot har man som patient rätt till information om vilka risker dessa medför även om de är ringa. Lycka till och hoppas op resultatet bara låtit vänta på sig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:30.