![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyger på syfestivalen i Stockholm?
Hej!
Jag funderar på att gå på syfestivalen i Sollentuna och nu undrar jag om det brukar finnas bra utbud på tyger där? Främst klädtyger, tänkte jag på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min erfarenhet är att det är mest lapptäckstyger. Det brukade vara mer klädtyger förr men det har minskat rejält med åren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret! Då är det kanske inte lönt att gå dit... det gäller ju att inte fastna i lapptäcksträsket också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag blev rejält besviken när jag var på syfestivalen förra året, finns inte alls särskilt mycket tyger. Men det är klart, är man inte ute efter något särskilt så kanske man fyndar en stuv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kolla tygförsäljarna redan hemifrån
Det finns en bra funktion på Syfestivalens hemsida där man kan se vilka som säljer tyger.
http://www.syfestivalen.se/Contents.asp?id=148 Det finns även många andra temaområden: stickning, broderi, vävning... o s v. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack, jag har tittat på mässans hemsida efter utställare, men jag vet ändå inte vad de kommer att ha med sig. Tygvaruhuset har ju t ex alla möjliga inredningstyger, förutom klädtyger. Men det lutar nog åt att jag smiter dit i alla fall, för att kolla hur det är. När det nu slumpar sig så att jag är i Stockholm precis den helgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:49.