![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Ska åka en snabbtur till Ullared i morgon..Nån som vet vad man kan handla för tyger inne på Gekås....Eller om de har billiga handukar och om det är bra kvalitet..Så jag vet om jag ska ta stora plånboken med mej...
Karina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Handdukarna är billiga, kvaliten är helt okej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
bordstabletter
Det finns mycket på Gekås. Jag blir riktigt avundsjuk på dig som ska dit! Senast köpte jag billiga bordstabletter/tallriksunderlägg och örngott att brodera på.
/Jessica i Nyköping |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag rekommenderar deras bordstabletter och löpare, billiga och bra. De är perfekta att brodera på. Jag har köpt det varje gång jag varit där och ändå räcker de inte så nu har jag beställt fler. Kika in på min hemsida så ser du en del resultat. Jag har också köpt frottéhanddukar där till bra kvalitet. Eftersom det är bra priser så kanske det räcker med mellanplånboken. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bugar och tackar för tipsen jag får...Bordstabletter hade jag aldrig tänkt på..Så skönt när man har stora barn då kan man unnan sej själv nåt...Fast nåt till barnbarnen blir det ju...Tack ännu en gång..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kollade precis deras hemsida och det verkar inte som de har tyger, garn eller tillbehör
![]() Vet ni om det finns nån i närheten som har det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
När jag var där senast för några sedan fanns det en tygaffär snett brevid. Vet någon om den är kvar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Har för mig att det finns en tygaffär/garnaffär som heter Tummelisas..... och att den ligger på andra sidan Gekås stora parkering i ett stort nybyggt hus.
Hade tyvärr inte tid att kolla tyger sist! Gekås har inga tyger,garner eller tillbehör!Synd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Annars är det ju inte så himla långt till Skroten i Skene. Runtomkring finns ju dessutom affärer som säljer garn mm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Åker jag till Ullared är det troligen med buss och då blir det bara GeKås med omgivning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hem från Gekås
Har nu landat från min bilresa..120 mil..
Det jag tänkte handla var ju jeans till gubben och mej.. Hittade även huvtröjor med krafig dragkedja till mej för bara 80kr..Bara där sparade jag in bensinpengarna.. Tittade på deras handukar.. bordstabletter och löpare men icke...de finns ju på hemma plan med samma priser... Men det är så roligt att gå där och bara känna på alla saker...Karina61 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:23.