![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hugin Veronica
Jag läste att det var så många på detta forum som var så nöjda med hugins maskin som coop sålde för tusenlappen i september... jag försökte förgäves få tag på denna maskin men den var slutsåld i både min stad och grannstäderna så jag gav upp.
Nu såg jag att det Coop har en kampanj på en annan hugin maskin som heter Veronica. Ngn som har denna eller har provsytt på en sådanmaskin?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en sådan maskin!
![]() Hugin Veronica.. har lagt in en recension och mitt omdöme av den! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack :)
Missade helt din recension
![]() Såg att dem höjt priset med fem hundra kronor sen du köpte den nu är den på REA för 1495 :- Hrm... någon som vet av en bättre maskin för ungefär samma pengar?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja mindes fel.. Tittade kvittot och där stod de 1495:- med så.. Men så jättefarligt e de ju ändå inte för en symaskin.. Så länge man inte vill ha ngt jätteavancerat så funkar denna utmärkt
![]() Senast redigerad av Darkweaver den 2006-10-16 klockan 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ahh
hihi tänkte väl att dem dessutom höjr priset på den :P
Jag är bara på jakt efter en enkel maskin som syr relativt snygga sömmar... min gamla hugin som jag har nu (1300) har börjat sy så fula sömmar men å andra sidan har den väl cirka 8 å på nacken. Nee det jag är jättenyfiken på är hur denna maskin är i förhållande till rosacen (?) som såldes för 995 för en månad sen!! Vilken av dessa är en bättre maskin... ngn som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:26.