![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag letar efter mönster eller böcker om bollkuddar. Det är å min mors vägnar. Hon har sett sådana kuddar i hantverksbutik och eftersom hon gillar att sticka och virka så blev hon sugen på att göra egna, men tyvärr verkar det inte vara lätt att få tag på information om dem. Det enda jag lyckats hitta (förutom andra personer som också söker efter detta) är en artikel:
http://www.ystadsallehanda.se/apps/p...1073/REPORTAGE Där finns det en bild på hur kuddarna ser ut, ifall ni inte är säkra på vad jag menar. Väldigt tacksam för tips och råd! Mvh Tess |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Senast redigerad av VivoPlena den 2006-10-19 klockan 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är ganska säker på att det stog om samme farbror i tidningen land för något/några år sedan. Kanske kan man kontakta tidningen och se om de har kvar gamla nummer. Jag har precis för mig att det fanns beskrivning på kuddarna också...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:46.