![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tyg vars namn jag behöver hjälp med.
Jag har länge letat efter ett tyg som jag inte har en aning om vad det heter, eller vad det är för material.
Det är det som dom så kallade dykarjackorna är gjorda i, som var populära för ett antal år sedan. Lite skumkänsla, lite stelt, men ändå med vävd baksida. Och jag menar inte någon våtdräktsvariant. Vet inte hur jag ska förklara..men hoppas någon förstår vad jag menar iaf. och också helst var det kan finnas att få tag i. Är också såklart ute efter lite mer neonfärgat, för att göra det extra krångligt. ![]() Tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tror att det är neopren du är ute efter. Det används visserligen i dykardräkter men det finns olika sorter. En del har ytskickt med vävt tyg. Googla på neopren så kanske du kan hitta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack, det är precis vad jag är ute efter.
nu gäller det bara att hitta en återförsäljare. tacksam om någon har ngt tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42.