![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
ONOFF Overlockmaskin
På ONOFF finns nu en OVERLOCKMASIN som är nedsatt
till ca 2.500:- (med betäckningen "bättre"). Jag undrar om detta är någonting att köpa? Jag har ingen overlock, (men det är kanske bäst att spara ihop pengar och köpa en "riktigt bra" ? Är det någon som har kunskap om detta med overlockmaskiner? (Jag vet ingenting om detta!) ![]() Vrukna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag rekommenderar dig att köpa ett bra märke.Och jag vill tro att onoff har billighets varianter.Det är bättre att köpa från england på
http://www.sewingmachinesdirect.co.uk/. om du vill pressa priset och ändå få en bra maskin.Eller hos symaskinsaffär. så kan du få service hos de som kan symaskiner och overlockar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla på Blocket och liknande annonssiter. Där säljs inte sällan begagnade overlockmaskiner av ”erkända” fabrikat till vettiga priser. Använd förutom sökordet ”overlock” även ordet ”symaskin” där, under den rubriken döljer sig ofta overlockmaskiner har jag märkt. Eller sök på olika märkesnamn.
Kontakta lite olika symaskinsförsäljare, de butiker som även har verkstad brukar ofta ha ett visst utbud på begagnade äldre maskiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är det någon som köpt ONOFF-maskinen? Vad tycker ni om den i så fall? Jag skulle gärna vilja börja med en enklare och framförallt billigare overlock eftersom jag är novis på området och denna verkar vettig i pris.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
På www.pricerunner.se och www.smartson.se kan man hitta tester av olika prylar samt se vad "vanliga" användare tycker. Kanske finns overlockmaskinen med där? Man kan söka på prylens namn och under olika kategorier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:54.