![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Var köpa Marimekkotyg i Uppsala?
Vet någon om/var man kan få tag i Marimekkotyg i Uppsala?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror att det finns (eller fanns i alla fall) i en liten affär som ligger ungefär bredvid turistinformationen på Västra Ågatan. Vet tyvärr inte vad affären heter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror tyvärr de har slagit igen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan.
Vet tyvärr inte var i Uppsala man kan köpa tygerna, men det finns en sida på nätet: http://www.marimekko.nu/produkter.html Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hoppsan
Hej igen
Jag skulle nog tittat lite mer på på hemsidan. Vilka priser!!! Jo, man får nog leta i affärer iallafall tyvärr. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Haha, jag det var lite saftigt! Men tack ändå. Jag får nog åka till Stockholm och ta hjälp av min mamma som är expert på var man hittar bra saker till låga priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Marimekko har en egen butik i Stockholm vid Norrmalmstorg. Både tyger och kläder och andra produkter med all fin design. Tyvärr är tygerna av den högre prisklassen. Hittar man billigt så är det troligtvis en kopia eller andra sortering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:19.