![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skumgummi
Hej!
Jag ska sy nya dynor till utemöblerna. Någon som vet något bra och billigt ställe i Stockholmsområdet, eller på nätet, där man kan få tag i skumgummi? Vilken tjocklek rekomenderar ni till stolsdynor med både sits och ryggstöd? mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kungsängen på Hornsgatan är ett jättebra ställe med trevlig personal som har alla sorters skumgummi och skär till dem efter önskade mått. Jag har fått hjälp av dem många gånger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har för mig någon rekommenderade att ha ett lager vadd mellan skumgummit och tyget för bästa resultat och det låter ju vettigt. Så är det även sytt på de flesta "köpedynor". Fast det var ju inte den skaken din fråga gällde.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skaken o skaken, jag menar saken....7 cm + vadd är det på mina dynor och de är lagom tjocka tycker jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.