![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyger till underkläder
Hej,
Vet någon en bra affär i Uppsalatrakten som säljer tyger och tillbehör för att sy underkläer? Alla som jag har använt tidigare har försvunnit eller slutat. Alternativt en web baserad försäljning om det inte finns någon på plats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag säljer tyger till underkläder men har ingen hemsida. Du kan ju skicka mig ett mail så kan jag skicka dig lite tygprover om du vill.
norrbynalsta@telia.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Jag säljer tyger för underkläder badkläder och har mycket kurser i min butik. Brukar vara med på Syfestivalen oftast på våren. Jag skickar prover eller också diskuterar vi fram vad du vill ha så skickar jag till dig hör gärna av dig
Tel. 0510-541050 0703325557 lisa@lgsomnad.com MVH Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Lisa, fungerar din mail som den ska?
Jag skickade ett mail till dig i början av juni med en fråga men jag har inte fått något svar än...har du inte fått den? ![]() Soliga hälsningar Bodil |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:21.