![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snabb leverans från Stoff & Stil!!
Hurra....idag kom paketet med grejorna som jag beställde från Stoff & Stil i onsdags eftermiddag. Jag hade ställt in mig på att få det nästa vecka, så jag tyckte det gick himla fort..
Ville bara dela med mig av glädjen så här i snålblåstens spår..hu, vad kallt det blåser... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Re: Snabb leverans från Stoff & Stil!!
[QUOTE]millsing skrev:
Hurra....idag kom paketet med grejorna som jag beställde från Stoff & Stil i onsdags eftermiddag. Jag hade ställt in mig på att få det nästa vecka, så jag tyckte det gick himla fort.. Ville bara dela med mig av glädjen så här i snålblåstens spår..hu, vad kallt det blåser... [/QUOTE Vill gärna vara med och dela glädjen. Vad nyfiken jag blev. Vad är det du fick för paket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I mitt paket fanns:
1 m mjukbehandlad denim 1 m röd hobbyfilt 1 m röd juteväv 1 m beige juteväv 1 m viledon några rullar med snedslå i bomull skräddarkrita och till sist en sömometer (tror jag den hette...) Tygerna var bara för att fylla på spontanförrådet/pysselverkstan dvs. rätt vad det är får man en idé och då är det superviktigt att det finns massa godsaker att välja på... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack! Förstår din glädje. Trodde att du hade beställt provdocka från det stället, (det var någon annan som hade gjort det)eftersom jag själv har funderat om jag ska göra det, men vet inte riktigt om man vill betala så mycket som en ny docka kostar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag var i Stoff och stils butik i Malmö i helgen och det är verkligen väl värt ett besök! Jättestor butik med väldigt bra ordning och reda :-)
Det är dessutom billigt så jag kommer definitivt åka tillbaka. Vi köpte tyg till en balklänning som jag ska sy till min syster 3 m duchesse 3,5 m genomskinligt 2,5 m foder 1 osynligt blixtlås 1 rulle tråd för totalt 350 kr! Själv köpte jag tyg till köksgardiner 5 m + 2m och 1,5 m blommigt trikåtyg för under 500 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:22.